poniedziałek, 4 czerwca 2012

Metamorfoza Ana2256

1. Pierwszy element jaki nie podobał mi się w Twojej stylizacji to za duża ilość doklejanych rzęs. Poza tym makijaż był bardzo fajny. Delikatny róż na policzkach, ciekawie pomalowane usta. Makijaż był zimny. Dlatego postanowiłam wykonać Twoją stylizację w ciepłych barwach. Przemalowałam włosy na ciemniejszy kolor i zmieniłam fryzurę. Oczy pomalowałam na miodowo, dodając czarny kolor. Ustra pomalowałam jasnopomarańczową szminką. W rezultacie wyglądasz naturalniej niz wcześniej.

2. Przed metamorfozą byłaś ubrana dość "luzacko". Zrobiłam Cię w eleganckiej stylizacji. Założyłam Ci top z Archive na jedno ramię, żółte rybaczki oraz beżową narzutę z Archive. Myślę, że ta stylizacja nadała Ci świeżości i większego charakteru.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz