wtorek, 5 czerwca 2012

Metamorfoza karolusia22



1. Przed metamorfozą miałas delikatny, stonowany makijaż. Podobał mi się. Postanowiłam zrobić Ci makijaż bardziej wyrazisty. Do pomalowania oczu użyłam granatowego cienia, następnie błękitnego i odrobinę czerwonego. Usta pomalowałam czerwoną szminką, a policzki różem. Zmieniłam też Twoją fryzurę i kolor włosów. 


2. Miałaś sporo świetnych ubrań, a więc tym więcej dylematów przy robieniu stylizacji. Założyłam Ci białą koszulę, na którą następnie założyłam koszulę błękitną, niebieskie szorty, naszyjnik i buty z Archive. Bardzo spodobała mi się ta prześwitująca koszula... Mam nadzieję , że cała stylizacja spodoba się i Tobie. 








1 komentarz:

  1. Świetna metka!Super pomysł z tą koszulą a make-up również niesamowity :3

    OdpowiedzUsuń