poniedziałek, 4 czerwca 2012

Metamorfoza Manabi

1. Zanim zdjęłam z Twojej twarzy te wszystkie dodatki, to minęło trochę czasu. Po co aż tyle? Zdecydowanie przesadziłaś. Niepotrzebnie użyłaś tylu dodatków do włosów, nie mówiąc już o nadmiernej ilości sztucznych rzęs. Zdjęłam Ci również soczewki. Oczy pomalowałam tylko czarnym cieniem, by ładnie podkreslić zielone oczy. Usta natomiast różową szminką. Zmieniłam kolor włosów oraz fryzurę. Na koniec założyłam Ci kapelusik, by stylizacja nie była zbyt nudna. 



 
2. Ze stylizacją było podobnie jak z makijażem - nadmiar wszystkiego, przec co stylizacja była ciężka. Wszystko byłoby ok, gdybyś nie użyła tylu pasków, nie założyła spódnicy, której i tak nie widać oraz leginsów. Ubrałam Cię w białą koszulę, sukienkę i różową kurtkę. Wydaje mi się, że ta stylizacja nadała Ci delikatności.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz