niedziela, 3 czerwca 2012

Metamorfoza Sandrusia5775









1. Jeśli chodzi o makijaż i fryzurę, to były bardzo w porządku. Jednak nadałam ci świeżości nakładając żółty cień, uzupełniając go czarnym i malując usta na pomarańczowo. Myślę, że pasuje Ci bardziej wyrazisty makijaż. Fryzura, jak już pisałam na początku była ok, ale dla odmiany uzyłam tej, lekko upiętej. 










2. Przed metamorfozą miałaś założoną bluzkę, która kompletnie mi się nie podoba, a w stylizacji właściwie nic więcej nie widać. Torebka jest świetna, ale nie pasuje. Użyłabym jej do jakiejś wieczorowej stylizacji. Ja ubrałam Cię w top, na który założyłam uniwersalną jeansową kurtkę - + dla Ciebie, że masz ją w wyposażeniu. Beżowa spódnica bardzo dobrze się z nią komponuje. By stylizacja nie była zbyt delikatna, dla dodania charakteru, użyłam tatuażu. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz